Daarom willen wij u direct naar de juiste producten met aanvullende informatie leiden, die voornamelijk voor u van belang zijn. Opdat u snel antwoorden kunt vinden, ontvangt u van ons relevante inhoud en persoonsgebonden reclame-uitingen. Daarvoor gebruiken wij Cookies die informatie verzamelen over welke aanbiedingen bij onze producten bekeken worden.
Als u deze werkwijze kunt waarderen, klikt u op “accepteren”. Als u niet akkoord gaat, kunnen wij de inhoud niet aanpassen aan u persoonlijke interesses. Alle overige opties kunt u lezen onder “Instellingen” naast nadere informatie over onze databescherming.
Als fabrikant en ontwikkelaar kennen wij onze producten ten voeten uit. Het serviceteam wordt dagelijks geschoold en is altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dat garandeert later een vakkundige, zorgvuldige en snelle afhandeling van kalibratie- of reparatiewerkzaamheden van uw Wöhler (meet)gereedschap.
Volledig transparant kunnen wij onze kostenopgave met u bespreken. Altijd mag u van ons tijd en inspanning verwachten om tegemoet te komen aan uw wensen en verwachtingen. We zullen pas tevreden zijn bij een tevreden klant.
Voor ons betekent service, u optimaal te adviseren en u altijd de juiste oplossing te bieden. Vooral als u tegen problemen oploopt, heeft u behoefte aan een sterke partner aan uw zijde en dat zijn wij. Natuurlijk willen wij het daarbij niet laten, maar willen onze dienstverlening verder uitbouwen. Steun ons in deze opzet door uw mening en ervaringen met ons te delen middels het contactformulier.
Opmerkingen over de betalingsmogelijkheden
Beschikbare betaalmethoden kunnen variëren
afhankelijk van de klantstatus.